Klachten
Ik hecht veel waarde aan kwalitatieve begeleiding en een goede samenwerking. Toch kan het voorkomen dat je niet (volledig) tevreden bent over mijn dienstverlening of werkwijze. In dat geval ga ik graag met je in gesprek om samen tot een passende oplossing te komen.
Ik ga zorgvuldig en serieus om met klachten, conform de geldende wet- en regelgeving binnen de zorg.
Indienen van een klacht:
Je kunt een klacht op verschillende manieren kenbaar maken:
1. Persoonlijk gesprek
Mijn voorkeur gaat uit naar een persoonlijk gesprek. Dit biedt vaak
de snelste en meest directe mogelijkheid om samen tot een
oplossing te komen.
2. Per e-mail
Je kunt je klacht per e-mail indienen via:
joost@autismeondersteuning.nl
3. Telefonisch
Indien het niet mogelijk is om je klacht schriftelijk in te dienen, kun
je telefonisch contact met mij opnemen. Mijn telefoonnummer is
vermeld tijdens het intakegesprek.
Behandeling van klachten
Na ontvangst van je klacht:
- ontvang je zo spoedig mogelijk een bevestiging
- wordt de klacht zorgvuldig beoordeeld
- neem ik, indien nodig, contact met je op voor aanvullende toelichting
- streven we samen naar een passende oplossing
Ik streef ernaar om klachten binnen maximaal 3 weken af te handelen.
Niet tevreden over de afhandeling
Mocht je niet tevreden zijn over de manier waarop je klacht is behandeld, dan kun je de klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris of geschilleninstantie, conform de geldende wet- en regelgeving.